23. srpna 2008

Aby nohy nesmrděly

Tenhle cestovatelský recept mám chuť dát si patentovat, protože jsem na něj jaksepatří pyšný. Je totiž stejně jednoduchý jako efektivní.

Svoje botky značky Garmont mám už asi 4 roky. A botky nezrají jako víno, ale spíš jako sýr. Navíc jsem si je před odjezdem nevyderatizoval nějakým tím sprejíčkem z reklam, co jich jsou plné drogerie, nějak jsem na to zapomněl. Jak trestuhodné. Dokud jsem v zoufalství (pramenícího pravda z neustálého rýpání druhé poloviny expedice) nepřišel na jednoduchou věc.

Zkrátka a dobře jsem si nohy namazal Tea Tree Oilem, obul si ponožky a boty. Moment překvapení nastal večer, po celém dni stráveném na nohou. Nohy vytažené z bot nejenže nevydávaly zápach, ale naopak slabě voněly po australském zázraku. A stejné aroma vanulo i z bot. Nohy se tedy musí mazat každý den ráno před strčením do bot, ale pak je efekt zaručen. Více o blahodárné tekutině například zde.

2 komentáře:

Jakub Macek řekl(a)...

No tý voe, to vůbec není blbý, Honzo! Však ono to působí i proti plísním! Navrhnu tě na medail KČT!

honza šmikmátor řekl(a)...

Donnerwetter, vy jste hlava,

za tohle vás čeká sláva!!!

:-D